***Sensiz Neye Yarar

این شعر یادگاری از یکی از دوستامه  

 

  

***Sensiz Neye Yarar... 

Sensiz geçen geceler
Yalnızlığımı aldı götürdü benden
Uyutmadı beni
Yorgun düştü bedenim
Tükenmişti nefesim
Ölümü hisettim
Sensiz kaldığım gece

Elimde resmin
Delicesine bakarken
Kapıldım gecenin ayazına
Yüreğimde sen birden bire
Hayallere daldım
Aldı götürdü beni
Tah uzaklara
Anılar canlandı birer birer
Aynaya baktığımda
Sensiz kaldığım geceler

Bu gece sen
Yoksun ya yanımda
Haram oldu bana sensiz
Geçirdiğim geceler

Kurduğun hayallerin içinde
Sen yoksan eğer
İşte o zaman
Sevda neye yarar

Sorarsan bana
Hüzün düştü yüreğime
Hayın geceler hep karanlık
Ağladım sensiz hiç gülmedim
Bu yalan dünyada
Yaşamaksa bu eğer
Sensiz neye yarar...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد